
Vali Yılmaz Şimşek'ten Öğrencilere ve Öğretmenlere Tatil Mesajı.. Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla sosyal medya hesabından bir mesaj yayımlayarak öğrencilere ve öğretmenlere iyi tatiller diledi.
Vali Yılmaz Şimşek'ten Öğrencilere ve Öğretmenlere Tatil Mesajı!
Vali Şimşek, paylaşımında yıl boyunca gösterdikleri emek ve başarı dolayısıyla öğrencileri tebrik ederken, eğitim camiasına teşekkür etti.
Mesajında öğrencilere seslenen Vali Şimşek, "Sevgili öğrenciler; 2025-2026 eğitim-öğretim dönemi boyunca gösterdiğiniz gayret ve başarılarınız için sizleri yürekten tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.
Öğretmenleri de unutmayan Şimşek, paylaşımını, "Tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize sağlıklı, mutlu ve keyifli bir tatil diliyorum." sözleriyle tamamladı.
Vali Şimşek'in mesajı, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler ve öğretmenler için iyi dileklerini içerirken, sosyal medyada da ilgi gördü.
Sivas, Yılmaz Şimşek, Eğitim, Öğrenciler, Öğretmenler, Karne, Tatil, Valilik
Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler




