
Sivas’ın Suşehri ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Suşehri’nde Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure Dağıtıldı
İlçe merkezinde cuma namazının ardından Balhatun Camii yanında yer alan Muhsin Yazıcıoğlu Aile Çay Bahçesi’nde düzenlenen programda, İlçe Kaymakamı Mahmut Fazıl Yıldız, Belediye Başkanı Ahmet Ayhan Kayaoğlu ve ilçe protokolü vatandaşlara aşure dağıttı.
Etkinlikte vatandaşların Muharrem ayı tebrik edilirken, birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı.
Belediye Başkanı Kayaoğlu, aşure etkinliğinin geleneksel hale getirildiğini belirterek, toplumun ortak değerlerine sahip çıkmanın önemine dikkat çekti.
Suşehri, Sivas, Aşure, Muharrem Ayı, Kaymakamlık, Belediye
Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler




