
Sivasspor’da Rey Manaj Krizi.. Sivasspor’da başkanlık ve yönetim belirsizliği sürerken, kulübün yıldız futbolcusu Rey Manaj ile ilgili dikkat çeken bir iddia gündeme geldi.
Sivasspor’da Rey Manaj Krizi! Ali İzgi Açıkladı!
Sivasspor Divan Kurulu Üyesi Ali İzgi, Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) resmi internet sitesindeki futbolcu lisans sorgulama ekranında sözleşme bitiş tarihi 30 Haziran 2029 olarak göründüğünü belirtti.
İzgi, yaptığı açıklamada, Rey Manaj’a ait olduğu belirtilen 20 Haziran vadeli çekin ödenemediğini iddia etti. Açıklama, Sivasspor camiasında ve taraftarlar arasında geniş yankı uyandırdı.
TFF’nin lisans sorgulama ekranında Rey Manaj’ın sözleşme durumunda “Dönem Harici Sözleşme Karşılıklı Sona Erdirme” ifadesinin yer aldığı görülürken, bu gelişme oyuncunun kulüple yollarını ayırdığı yönündeki iddiaları güçlendirdi.
Kulüpte yaşanan mali sıkıntılar ve yönetim belirsizliği nedeniyle birçok soru işareti gündemdeki yerini korurken, Rey Manaj konusunda Sivasspor Kulübü’nden henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Öte yandan Sivasspor’da olağan genel kurul süreci devam ederken, kulübün geleceğiyle ilgili gelişmeler yakından takip ediliyor.
Sivasspor, Rey Manaj, Ali İzgi, TFF, Sivas, Süper Lig, Futbol, Sivasspor Kongresi, Spor Haberleri, Yiğido.
Bu gönderiyi Instagram'da gör
Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler




