Reklam
Reklam

Sivas Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde Karanlık Tepkisi!

karanlık




Kadriye Gülüm

Sivas Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde Karanlık Tepkisi.. Sivas Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde arızalı olduğu belirtilen aydınlatmalar, vatandaşların tepkisine neden oldu. Her gün binlerce yolcunun kullandığı terminalde uzun süredir yanmayan ışıkların onarılmaması eleştiriliyor.

Sivas Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde Karanlık Tepkisi!

Terminali kullanan vatandaşlar, özellikle akşam saatlerinde oluşan karanlık ortamın hem güvenlik hem de konfor açısından olumsuzluk oluşturduğunu ifade etti.

Yaşanan duruma tepki gösteren vatandaşlar, "Şuranın ışıklarını tamir etmek bu kadar mı zor? Buradan her gün tonla insan gelip gidiyor. Hiç mi dönüp arkanıza bakmazsınız?" sözleriyle yetkililere çağrıda bulundu.

Şehrin önemli ulaşım noktalarından biri olan otobüs terminalindeki aydınlatma arızalarının bir an önce giderilmesini isteyen vatandaşlar, özellikle gece saatlerinde yaşanan karanlığın yolcuları tedirgin ettiğini dile getirdi.

Vatandaşlar, terminaldeki aydınlatma sisteminin bakım ve onarımının gecikmeden yapılmasını beklediklerini ifade etti.

Sivas, OtobüsTerminali, Aydınlatma, Terminal, Vatandaş, Ulaşım, Şikayet, Sivas Belediyesi

Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler

Sinan YiğitEditör


YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

Bu Alana Reklam Verebilirsiniz
Lütfen Arayın

0544 433 1 555