
Sivas Gazeteciler Cemiyeti Kemal Doğan'a Kurum Müdürlerinden Ziyaret.. Geçtiğimiz günlerde Sivas Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığı görevine seçilen usta gazeteci Kemal Doğan'a yönelik hayırlı olsun ziyaretleri sürüyor.
Sivas Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Kemal Doğan'a Kurum Müdürlerinden Ziyaret!
Göreve başlamasının ardından şehrin farklı kesimlerinden yoğun ilgi gören Doğan'ı, bürokratlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çeşitli kurumların yöneticileri makamında ziyaret ederek yeni görevinden dolayı tebrik etti.
Bu kapsamda Sivas Belediye Başkan Yardımcısı Bekir Sıtkı Eminoğlu, İŞKUR İl Müdürü Hikmet Canpolat, SGK İl Müdürü Ahmet Kale, KOSGEB İl Müdürü Bahattin Ünal ve Vakıflar Bölge Müdürü Mehmet Ali Çalışkan da Sivas Gazeteciler Cemiyeti'ni ziyaret ederek Başkan Kemal Doğan'a hayırlı olsun dileklerini iletti.
Ziyaretlerde Sivas basınının gelişimi, yerel medyanın güçlendirilmesi ve şehir adına yürütülebilecek ortak çalışmalar üzerine görüş alışverişinde bulunulurken, Kemal Doğan da nazik ziyaretlerinden dolayı misafirlerine teşekkür etti.
Sivas Gazeteciler Cemiyeti'nde yaşanan yoğun ziyaret trafiği, Kemal Doğan'a duyulan güven ve desteğin bir göstergesi olarak değerlendiriliyor.
Sivas, Gazeteciler Cemiyeti, Kemal Doğan, Yerel Basın, İŞKUR, SGK, KOSGEB, Vakıflar Bölge Müdürlüğü
Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler




