Sivas’taki o çeşmelerden alınan numunelerde hastalık pozitif çıktı
Sivas Belediyesi sosyal medya hesabından açıklama yaparak vatandaşları uyardı... Yapılan açıklama da çeşmelerden alınan numunelerden yapılan tahlil sonrasında "Francisella Tularensis"...