Reklam
Reklam

Manisa-Sivas Seferini Yapan Yolcu Otobüsü Alevlere Teslim Oldu!

teslim




Aşır Doğan

Manisa-Sivas Seferini Yapan Yolcu Otobüsü Alevlere Teslim Oldu.. Manisa’dan Sivas’a gelmekte olan şehirlerarası yolcu otobüsü, Konya yolu üzerinde çıkan yangında kullanılamaz hale geldi.

Manisa-Sivas Seferini Yapan Yolcu Otobüsü Alevlere Teslim Oldu!

Korku dolu anların yaşandığı olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmaması teselli kaynağı oldu.

Edinilen bilgilere göre, Manisa’dan hareket ederek Sivas’a doğru seyreden şehirlerarası yolcu otobüsünde Konya yolu üzerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler otobüsün tamamını sararken, sürücünün durumu fark etmesi üzerine yolcular araçtan tahliye edildi.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve güvenlik ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesi sonucu yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Ancak otobüs çıkan yangında tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Olayda herhangi bir can kaybı veya yaralanmanın yaşanmaması yüreklere su serperken, yolcuların büyük panik yaşadığı öğrenildi.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Sivas, Manisa, Konya Yolu, Otobüs Yangını, Şehirlerarası Otobüs, Son Dakika, İtfaiye, Trafik, Sivas Haberleri, Yangın.

Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler

Sinan YiğitEditör


YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

Bu Alana Reklam Verebilirsiniz
Lütfen Arayın

0544 433 1 555