
İşe Gitmeyince Arkadaşları Evine Gitti! Sağlık Çalışanı Ölü Bulundu...Zonguldak'ta sabah mesaisine gitmeyen ve telefonlarına cevap vermeyen 50 yaşındaki sağlık çalışanı, mesai arkadaşları tarafından evinde ölü bulundu.
İşe Gitmeyince Arkadaşları Evine Gitti! Sağlık Çalışanı Ölü Bulundu!
Olayla ilgili şüpheli ölüm soruşturması başlatıldı.
Olay, sabah saatlerinde merkeze bağlı Terakki Mahallesi Şehit Sokak'ta bulunan bir evde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Atatürk Devlet Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezi'nde görev yapan Fatih Ertürk (50), sabah işe gelmedi. Kendisine telefonla da ulaşamayan çalışma arkadaşları durumdan şüphelenerek Ertürk'ün evine gitti.
Evin camından içeri bakan arkadaşları, sağlık çalışanını hareketsiz halde görünce durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Eve giren ekiplerin yaptığı ilk incelemede Fatih Ertürk'ün hayatını kaybettiği belirlendi. Ev içerisinde dağınıklık bulunması ve Ertürk'ün burnunda kan izlerine rastlanması üzerine olay şüpheli ölüm olarak değerlendirildi.
Olay yeri inceleme ekipleri ile Cumhuriyet Savcısı tarafından evde detaylı inceleme gerçekleştirildi. İncelemelerin ardından Ertürk'ün cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla otopsi yapılmak üzere görev yaptığı Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
Polis ekipleri tarafından olayla ilgili başlatılan adli soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.
Zonguldak, ŞüpheliÖlüm, SağlıkÇalışanı, SonDakika
Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler




