Reklam
Reklam
  • ANASAYFA
  • GENEL
  • Suşehri’nde Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure Dağıtıldı

Suşehri’nde Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure Dağıtıldı

Suşehri’nde Muharrem Ayı




Haber Ajansı - DHA

Sivas’ın Suşehri ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Suşehri’nde Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure Dağıtıldı

İlçe merkezinde cuma namazının ardından Balhatun Camii yanında yer alan Muhsin Yazıcıoğlu Aile Çay Bahçesi’nde düzenlenen programda, İlçe Kaymakamı Mahmut Fazıl Yıldız, Belediye Başkanı Ahmet Ayhan Kayaoğlu ve ilçe protokolü vatandaşlara aşure dağıttı.

Etkinlikte vatandaşların Muharrem ayı tebrik edilirken, birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı.

Belediye Başkanı Kayaoğlu, aşure etkinliğinin geleneksel hale getirildiğini belirterek, toplumun ortak değerlerine sahip çıkmanın önemine dikkat çekti.

Suşehri, Sivas, Aşure, Muharrem Ayı, Kaymakamlık, Belediye

Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler

Muhammet Ali TeknelioğluEditör (Stajyer)


YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

Bu Alana Reklam Verebilirsiniz
Lütfen Arayın

0544 433 1 555