
İşitme Engelliler Futbol Süper Ligi'nde Şampiyon İstanbul Sessizler Spor Kulübü Oldu.. Sivas'ta düzenlenen İşitme Engelliler Futbol Süper Lig Play-Off Müsabakaları, üç gün süren heyecan dolu karşılaşmaların ardından tamamlandı.
İşitme Engelliler Futbol Süper Ligi'nde Şampiyon İstanbul Sessizler Spor Kulübü Oldu!
Şampiyonluk kupasını İstanbul Sessizler Spor Kulübü kazanırken, organizasyon sporcuların sergilediği mücadeleyle büyük beğeni topladı.
2025-2026 Spor Faaliyetleri Programı kapsamında gerçekleştirilen play-off müsabakaları, Muhsin Yazıcıoğlu Spor Kompleksi futbol sahasında oynandı. Türkiye'nin farklı illerinden gelen takımların katıldığı organizasyonda sporcular, Süper Lig şampiyonluğu için kıyasıya mücadele etti.
Üç gün süren karşılaşmalar sonunda İstanbul Sessizler Spor Kulübü şampiyonluğa ulaşırken, Adıyaman Belediye Spor Kulübü ikinci, Manisa İşitme Engelliler Spor Kulübü üçüncü ve Ankara İşitme Engelliler Spor Kulübü ise dördüncü sırada yer aldı.
Dereceye Giren Takımlara Kupaları Verildi
Müsabakaların ardından düzenlenen ödül töreninde dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları takdim edildi. Törene Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Dursun Gözel, Sivas Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Aytaç Keklik, Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Yurtiçi Faaliyetlerden Sorumlu Asbaşkanı Mustafa Epik, Sporcu Eğitim Merkezi Müdürü Yusuf Keskin ile Sivas İl Özel İdaresi Genel Sekreter Yardımcısı Hasan Yıldırım katıldı.
Ödül töreninde konuşan Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Dursun Gözel, organizasyona katılan tüm kulüpleri tebrik ederek, "Şampiyonaya katılan tüm takımlarımızı kutluyor, sporcularımıza ve antrenörlerimize başarılarının devamını diliyoruz." ifadelerini kullandı.
Sivas'ın önemli bir spor organizasyonuna başarılı şekilde ev sahipliği yaptığı turnuva, ödül töreninin ardından sona erdi.
Sivas, İşitme Engelliler, Futbol, İstanbul Sessizler Spor Kulübü, Dursun Gözel, Spor, Play-Off
Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler




