
Türkiye'nin 20 İlinden Öğretmenler Sivas'ta Buluştu.. Sivas İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan ve TÜBİTAK Bilim ve Toplum Başkanlığı'nın 4005 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Destekleme Programı kapsamında desteklenen "STEM Eğitiminde Dijital Ölçme ve Değerlendirme: Öğretmenler İçin Etkileşimli Geri Bildirim Araçları Geliştirme Eğitimi" projesi başarıyla tamamlandı.
Türkiye'nin 20 İlinden Öğretmenler Sivas'ta Buluştu! TÜBİTAK Destekli Proje Tamamlandı!
Proje yürütücülüğünü Dr. Nadir Aksoy'un üstlendiği çalışma kapsamında, Türkiye'nin 20 farklı ilinden gelen 25 fen bilimleri, matematik ve bilişim teknolojileri öğretmeni, Sivas'ta beş gün boyunca dijital ölçme ve değerlendirme alanındaki yenilikçi uygulamalar üzerine eğitim aldı.
Program süresince katılımcılara STEM eğitimi, dijital ölçme ve değerlendirme araçları, etkileşimli geri bildirim uygulamaları, video tabanlı ölçme ve değerlendirme, veri analitiği, e-portfolyo uygulamaları, oyunlaştırma ve yapay zekâ destekli eğitim teknolojileri konularında teorik ve uygulamalı eğitimler verildi.
Öğretmenlerin dijital çağın gerektirdiği ölçme ve değerlendirme becerilerini geliştirmeyi hedefleyen proje, aynı zamanda farklı illerden gelen eğitimciler arasında güçlü bir mesleki iş birliği ve deneyim paylaşımı ağı oluşturdu.
Türkiye genelinde desteklenen 55 proje arasında yer alan çalışma, eğitimde dijital dönüşüm sürecine katkı sağlayan örnek projelerden biri olarak dikkat çekti.
Proje yürütücüsü Dr. Nadir Aksoy, dijital dönüşümün eğitim üzerindeki etkisinin her geçen gün arttığını belirterek, öğretmenlerin yalnızca teknolojiyi kullanan değil, aynı zamanda veriyi analiz eden, öğrenme süreçlerini takip eden ve etkili geri bildirim sunabilen eğitim liderleri olmalarının büyük önem taşıdığını ifade etti.
Beş gün süren eğitim programı, katılımcılara belgelerinin takdim edilmesiyle sona erdi.
Sivas, TÜBİTAK, STEM, Millî Eğitim, Öğretmen Eğitimi, Dijital Eğitim, Dr. Nadir Aksoy, Eğitim
Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler




