Reklam
Reklam

Meydan Camii’nde Vatandaşlara Aşure İkramı

Meydan Camii’nde




Haber Ajansı - İHA

Sivas’ta Muharrem ayı dolayısıyla Meydan Camii’nde vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Meydan Camii’nde Vatandaşlara Aşure İkramı

Sivas Mevlana Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği tarafından düzenlenen etkinlikte, öğle namazının ardından cami cemaatine aşure ikramında bulunuldu. Camiide gerçekleştirilen programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Etkinliğin ardından açıklamalarda bulunan Dernek Başkanı Cafer Şimşek, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının güçlenmesine vesile olmasını temenni etti. Şimşek, tüm vatandaşların Muharrem ayını ve Aşure Günü’nü kutladı.

Programa gösterilen ilgiden dolayı vatandaşlara teşekkür eden Şimşek, dernek olarak kültürel ve manevi değerleri yaşatmaya yönelik faaliyetlerini sürdüreceklerini ifade etti.

Sivas, Aşure, Muharrem Ayı

Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler

Dilara Çakmak GöçmenEditör


YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

Bu Alana Reklam Verebilirsiniz
Lütfen Arayın

0544 433 1 555