Reklam
Reklam
  • ANASAYFA
  • GENEL
  • İçtiği kolonya sonrası komaya giren kişi öldü

İçtiği kolonya sonrası komaya giren kişi öldü

kolonya sonrası




x - Büyük Sivas

Sivas'ta içtiği kolonya sonrası komaya giren kişi kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Sivas'ta içtiği kolonya sonrası komaya giren kişi öldü

Edinilen bilgilere göre olay, Cami Kebir Mahallesi'ndeki bir pansiyonda gerçekleşti.

Pansiyonda yaşayan Adnan Kılıç (57) fenalaşınca durum sağlık ekiplerine bildirildi.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Kılıç’ı Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Tıp fakültesi Hastanesi'ne götürdü. Hastaneye kaldırılan şahsın kolonya tüketmesinden dolayı alkol komasına girdiği tespit edildi.

Şahıs bir süre sonra kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Şahsın cenazesi hastanede yapılan otopsinin ardından yakınlarına teslim edildi.

Hayatını kaybeden şahıs, Yukarı Tekke Sıra mezarlığında defnedilecek. (İHA)

Büyük Sivas Haber

Büyük Sivas Haber – Sivas Haberler

Şenay Şimşek Haber Editörü


YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Bu Alana Reklam Verebilirsiniz
Lütfen Arayın

0544 433 1 555